Ha szeretnéd jótállási igényedet érvényesíteni, kérjük, kövesd az alábbi lépéseket:
- Töltsd ki a garancia űrlapot: Kérjük pontosan töltsd ki és csatolj képet a hibáról.
- Várd meg a visszajelzésünket: E-mailben 1 munkanapon belül visszajelzünk és elküldjük a további teendőket.
Amíg vársz, kérjük készítsd elő az alábbiakat a hatékony adminisztrációhoz:
- Számla másolata
- Minden kellék, ami a termékhez járt
- Csomagold be a terméket a szállításhoz megfelelően (nem tudunk felelősséget vállalni a nem megfelelő csomagolás miatt keletkező károkért)
Nem veszünk át:
- utánvétellel küldött,
- sérült csomagolású,
- a termék jellegének nem megfelelően becsomagolt,
- nem az ÉnSzobrom nevére vagy visszaküldési címére címzett,
- nem az eredeti megrendelést leadó nevével és a rendelésszám feltüntetése nélkül feladott csomagokat.
Köszönjük, hogy együttműködéseddel segíted a gördülékeny garanciális ügyintézést!