10% KEDVEZMÉNY KUPONKÓD: SUMMER2024 ( Min. 20.000 Ft )

Jótállás bejelentése

Ha szeretnéd jótállási igényedet érvényesíteni, kérjük, kövesd az alábbi lépéseket:

  1. Töltsd ki a garancia űrlapot: Kérjük pontosan töltsd ki és csatolj képet a hibáról. 
  2. Várd meg a visszajelzésünket: E-mailben 1 munkanapon belül visszajelzünk és elküldjük a további teendőket.

 

Amíg vársz, kérjük készítsd elő az alábbiakat a hatékony adminisztrációhoz:

  1. Számla másolata
  2. Minden kellék, ami a termékhez járt
  3. Csomagold be a terméket a szállításhoz megfelelően (nem tudunk felelősséget vállalni a nem megfelelő csomagolás miatt keletkező károkért)

 

Nem veszünk át:

- utánvétellel küldött,
- sérült csomagolású,
- a termék jellegének nem megfelelően becsomagolt,
- nem az ÉnSzobrom nevére vagy visszaküldési címére címzett,
- nem az eredeti megrendelést leadó nevével és a rendelésszám feltüntetése nélkül feladott csomagokat.

Köszönjük, hogy együttműködéseddel segíted a gördülékeny garanciális ügyintézést! 

Az ügyintézés típusa:
Elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót.